Eeldused iseseisvalt podcasti läbiviimiseks – mis tüüpi protsessiga on tegu, mida peaks enne alustamist teadma.
Milliste kuludega tuleks arvestada, millised oskused on vajalikud, kui suurt abiväge on mõistlik kaasata.
Millele tähelepanu pöörata seti kujundamisel, kuidas hinnata tehnikapargi vajadusi, kas asju osta või rentida, kuidas oma jõududega hallata montaaži.
Kus peidavad end ajavõit või hoopis komistuskivid, kuidas püsida podcasti avaldamise graafikus mitmete osapoolte vahel tegevusi koordineerides.
Mis teeb hea saatejuhi, kas kuulus külaline on parim külaline, kuidas tagada järjepidevus ja kuulajahuvi.
Erinevad podcasti formaadid, kuidas leida nende hulgast endale sobivaim, kuidas ühendada ägeda podcasti loomine ja reaalne kasu organisatsioonile.
Kas kulusid on võimalik osapoolte vahel jagada, keda ja mil moel on võimalik kaasata podcasti sponsorina.
Kuidas kasvatada kuulajaskonda, millised turunduskanalid toimivad ja kuidas neid rakendada.
Check-list – kas sinu podcasti idee on täna pigem hoogne entusiasm või kas oled ka päriselt valmis alustama.