SEB on rahvusvaheline juhtiv finantsteenuseid osutav kontsern, kellel on suurepärane klientuur nii eraisikute kui ka ettevõtete sektoris. Meie edu ja tuntuse taga on kliendikeskne lähenemine: kuulame oma kliente, keskendume kvaliteedile ja usaldusele ning toetame ettevõtlikku suhtumist kõiges, mida teeme.
Kas selline töökeskkond sobiks Sulle?
Milline on Sinu tiim?
Liitudes SEB Life and Pension Baltic SE Eesti meeskonnaga ümbritsevad Sind sõbralikud ja toetavad kolleegid.
Kontaktikeskuse nõustajana
– vastutad klientidega kontakti loomise eest telefoni teel, nõustamiste pakkumise ja kohtumiste kokkuleppimise eest;
– pakud elukindlustus- ja pensionialast nõustamist telefoni teel.
Ootame Sind meie tiimiga liituma, kui oled
– varasema kogemusega klienditeeninduse, müügitöö või telefonimüügi valdkonnast;
– hea eneseväljendusoskusega eesti ja vene keeles. Inglise keele oskus on eeliseks;
– varasema töökogemusega (telefoni)nõustajana või finantssektoris (tuleb kasuks).
Mida me pakume?
– Sul on võimalus tegutseda tänapäevases ja paindlikus keskkonnas;
– oled osa loomingulisest tiimist;
– Sul on võimalus teha pikaajalist karjääri, kus iga samm on tähenduslik;
– võimalust liikuda edasi valdkonnas, mis Sind tõeliselt huvitab.
Kas oled valmis meiega liituma?
Ootame Sinu CV-d hiljemalt 22.mail.