SEB on rahvusvaheline juhtiv finantsteenuseid osutav kontsern, kellel on suurepärane klientuur nii eraisikute kui ka ettevõtete sektoris. Meie edu ja tuntuse taga on kliendikeskne lähenemine: kuulame oma kliente, keskendume kvaliteedile ja usaldusele ning toetame ettevõtlikku suhtumist kõiges, mida teeme.
Kas selline töökeskkond sobiks Sulle?
Milline on Sinu tiim?
Liitudes SEB Kliendikeskuse tiimiga, ümbritseb Sind sõbralik ja kokkuhoidev meeskond.
Nõustajana
– tegeled klientide nõustamisega igapäevastes pangatoimingutes;
– lahendad telefoni teel klientide küsimusi;
– abistad kolleege;
– teed koostööd teiste üksustega.
Ootame Sind meie tiimiga liituma, kui oled
– julge ja tahad nõustada klienti telefoni teel nii eesti kui ka vene keeles;
– valmis töötama graafiku alusel;
– valmis õppima ja arenema;
– kohusetundlik, täpne, tasakaalukas ja rõõmsameelne.
Meie töötajana saad
– tegutseda tänapäevases ja paindlikus keskkonnas;
– olla osa loomingulisest tiimist;
– teha pikaajalist karjääri, kus iga samm on tähenduslik;
– liikuda edasi valdkonnas, mis Sind tõeliselt huvitab.
Tegemist on graafiku alusel töötamisega.
Kas oled valmis meiega liituma?
Ootame Sinu CV-d hiljemalt 31. mail