Milline näeb välja müügitöö kiirelt arenevas startup ettevõttes Scoro? Oma ametit tutvustavad müügiesindaja Annette Kirotar ja ärikonsultant Ulla Kattai-Aav.
“Müüki nähakse kui toru ning mina töötan selle toru esimese otsaga ehk siis tegelen kõige värskemate klientidega,” selgitab Annette ja lisab, et mõnikord tulevad uued kliendid ise nende juurde, kuid tema tegeleb ka nende otsimisega ning neile Scoro tutvustamisega.
Ärikonsultant Ulla tööks on mõista, mida klient tahab. “Väga tihti ei tea klient ka ise, mida ta täpselt soovib. Minu tööks on pakkuda lahendust, mis teda kõige rohkem oma tööprotsessis aitaks,” täpsustab ta.
Kiirelt areneva ettevõttena on ka ametid Scoros pidevas arengus ja muutumises. “Näen seda Scoro ühe positiivse küljena, sest töötajal on võimalik oma karjääri ja ametit natukene suunata vastavalt sellele, mis on tema huvid ja tugevused,” räägib Ulla ja lisab, et tihti alles töö käigus saab inimene aru, milles ta hea on ning vastavalt sellele saab ta oma karjääri ka suunata.
Edukaks müügiks on oluline meeskonnatöö. “Meie osakonnas on meeskonnatöö äärmiselt olulisel kohal, sest meie töö põhisisuks on lahenduste leidmine. Selleks, et leida kõige paremaid lahendusi, peab olema infoväli, kus sa liigud, võimalikult avar,” selgitab Ulla ja lisab, et avara infovälja võimaldab just toimiv ja efektiivne meeskonnatöö.
Annette tõdeb, et müügiinimese jaoks on kõige olulisem suhtlemisoskus. “Kõige võti on kuulamine – müügiinimestele meeldib üldiselt rääkida, aga meie töös on tegelikult olulisem kuulamine,” rõhutab ta.
Millised on karjäärivõimalused müügivaldkonnas ning kuidas algust teha? Vaata ja kuula täispikast videost.
Tutvu ka Scoro karjäärilehega ning leia enda unistuste tööandja.