Eesti Töötukassa uus karjäärileht | CASE STUDY

Ettevõtte kõige olulisemaks ressursiks on inimesed. Õigete töötajate leidmisele aitab kaasa tööandja bränding ning selles mängib olulist rolli informatiivne ning huvitav karjäärileht. Töötukassast on meiega uue karjäärilehe saamislugu jagamas personali arendusjuht Kerstin Piik ning tööandja turundus- ja värbamisagentuur Brandem poolelt Carina Kärt Mättikas.

Karjäärileht avab tööandjale mitmeid võimalusi. “Töötukassa otsustas karjäärilehe teha seetõttu, et tahtsime olla tööandjana nähtavad. Eesti rahvas teab küll, kes me oleme, kuid vähem teatakse, milline tööandja me oleme. Nii võtsimegi uue karjäärilehe projekti ette,” selgitas Kerstin.

Brandem on ettevõte, kes toetab tööandjaid karjäärilehe loomisel ja tööandja brändingu kujundamisel. “Meie eesmärgiks on peegeldada välja tööandja siseelu. Näiteks ei teadnud me, et töötukassas toimuvad nii lahedad asjad – neil on oma bänd, kirjutatakse luuletusi ja palju muud põnevat,” selgitas Carina karjäärilehe ühte eesmärki ja lisas, et karjäärilehe eesmärgiks on ka strateegiliselt sõnastada tööandja väärtuseid.

Töötukassa uuendusmeelne karjäärileht on kõigile olnud nähtav pea kuu aega ning on saanud palju head tagasisidet. “Huvi töötukassa vastu on kasvanud ja tõusnud on ka kandideerimiste arv, mis on tehtud läbi uue karjäärilehe. Meile on ka märku antud, et info, mida nad karjäärilehel nägid, kõnetas neid ning seetõttu võeti ette kandideerimine,” selgitas Kerstin.

Kuidas uue karjäärilehe loomise protsess välja näeb ning mis teeb ühest karjäärilehest hea karjäärilehe – kuula ja vaata podcastist!

Töötukassa uue karjäärilehega tutvu siin!