Talendikogemuse labori kümnenda saate fookuses on tööandja kuvand ehk peegeldus töötajakogemusest. Mis see on ning kuidas sellega algust teha? Stuudios Kadri Sooberg-Aettik ja Kristiina Kuuskmäe Fontesest. Saadet juhib Kristina Laurits Karjääristuudiost.
Kadri sõnul on tööandja bränding välja arenenud tarbijaturundusest. “Seda võib pidada tööandja kaubamärgiks, kuid teisalt on tööandja bränding ka see, mis tööandjast väljaspoole paistab – kuvand ja maine. Samas ka see, missugust kogemust organisatsioon pakub oma inimestele,” selgitab ta.
“Üha enam liigub tööandja bränding välise maine kujundamise temaatikast rohkem organisatsiooni sissepoole,” lisab Kristiina ja selgitab, et küsimus ei seisne enam niivõrd selles, mida ettevõte oma kodulehel iseendast räägib, vaid mida ettevõtte töötajad organisatsioonist jutustavad.
Tööandja brändigule hakatakse Kadri sõnul mõtlema eelkõige seetõttu, et huvitutakse, kuidas ettevõte värbamisseisukohast väljapoole paistab. “Tegelikult on tööandja brändingut ettevõttel vaja väga erinevates olukordades – eriti muidugi siis, kui organisatsioon seisab silmitsi suuremate muudatustega,” selgitab Kadri.
Kui ettevõte ei ole teadlikult tööandja brändinguga tegelenud, siis millest nad peaksid alustama ning mida selles protsessis vältida?
Teadliku tööandja brändingu kujundamiseks võta osa Fontese poolt korraldatud meistriklassist, kus oma kogemusi ja teadmisi jagab Põhjamaade üks hinnatuim tööandja brändingu ekspert Svante Randlert.