LHV
Panga süda, aga start-up mõtlemine
Kutsume sind kandideerima LHV klienditoe spetsialisti ametikohale.
Kui sa hindad suurepärast teenindust ja soovid anda panuse kodumaise panga eduloosse, siis loe julgelt edasi.
SINU TÖÖÜLESANDED:
Suure osa oma tööajast abistad sa kliente, juhendades neid pangateenuseid kasutama ja LHV kodulehel orienteeruma. Sa leiad probleemidele kiired ning kliendi jaoks mugavad ja paindlikud lahendused. Klientidega suhtled sa e-kirja, telefoni ja chat’i vahendusel.
MEIE OOTUSED SULLE:
Kindlasti ootame, et sul on väga hea eesti ja ka vene või inglise keele oskus kõnes ja kirjas. Sa hindad kõrgelt kliendisõbralikkust: sul on suur soov ja huvi teha tööd, mis on seotud klientide teenindamise ja ärakuulamisega ning neile sobivate lahenduste leidmisega. Sa oled kohusetundlik, kiire, täpne ja korrektne. Sulle meeldib graafikuga töö, sest su tööaeg on E–R kl 9–17 ja L kl 10–17.
Kui need linnukesed on kirjas, siis pead teadma, et neid oskusi ja omadusi täiendavad
Seni on kõik klappinud? Suurepärane.
NÜÜD VAATAME, MIDA MEIE SULLE PAKUME:
Sellega meie pakkumised tegelikult ei lõppe, aga ülejäänud hüvedest saad teada siis, kui oled otsustanud kandideerida.
Otsime oma agiilsesse ja iseseisvasse meeskonda motiveeritud juhtiv-tarkvaraarendajat. Sinu ülesanne on vedada maksete platvormi tiimi, tehes tihedat koostööd tooteomaniku ja teiste...
KandideeriLHV Paytech is seeking a proactive IT-analyst to uphold and enhance the quality of our payment processing operations. In this...
KandideeriLHV Paytech is a leading provider of innovative payment solutions, committed to delivering secure and efficient financial services. We are...
Kandideeri