Organisatsiooni ja töötaja väärtuspakkumine | STUUDIOS ESTEL PUKK / FIIZY

Talendikogemuse labori kuuenda episoodi teemaks on töötaja ja organisatsiooni väärtuspakkumine – mida see endast kujutab ning millest koosneb? Teema üle arutlevad Fontesest Irja Rae ja Estel Pukk Fiizyst.

Finantstehnoloogia ettevõtte Fiizy personalijuht Estel Pukk tõdeb, et tema töös on olulised väärtuspakkumine kliendile ning töötajale. “Seda on vaja, et klient oleks rõõmus ning oleks valmis toote või teenuse eest maksma nii, et see oleks jätkusuutlik. Kuid selleks peab ka töötaja väärtuspakkumine samal tasemel olema,” selgitab ta.

Varasemalt käigus olnud mõiste kogutasu on Irja sõnul küllaltki sarnane väärtuspakkumisele, sest sinna kuulus samuti rahaline osa, soodustused, hüved, töö- ja arenguvõimalused ning juhtimine ja kultuur. “Kogutasu ja väärtuspakkumise komponendid on võrdlemisi sarnased, kuid peamine erinevus seisneb selles, et kui kogutasu oli ühesuunaline pakkumine tööandjalt töötajale, siis väärtuspakkumine on kahesuunaline – tööandjalt töötajale ja töötajalt tööandjale,” lisab ta.

Töötaja väärtuspakkumisse kuulub lisaks rahalisele palgale palju erinevaid hüvesid ning soodustusi. “Näen töötaja väärtuspakkumist kui püramiidi. Vundamendi moodustab rahaline osa ehk palk, kuhu kuulub põhipalk, tulemustasu ja soodustused. Teise kihi moodustab ühelt poolt inimese areng ning teise poole pealt tema heaolu. Viimases kihis on organisatsiooni suurem eesmärk,” kirjeldab Irja.

Milline on väärtuspakkumise mõju töötaja pühendumisele ning kuidas luua töötaja ja organisatsiooni jaoks mõjuv väärtuspakkumine? Vaata ja kuula täispikast podcastist!